меню

Повідомлення щодо зміни розрахункового періоду для Споживачів АТ «ДТЕК Донецькі електромережі» дивись тут.

27.06.2025

Є питання – чат-бот вже має відповідь: ДТЕК Донецькі електромережі запустив новий сервіс

ДТЕК Донецькі електромережі пропонує клієнтам новий сервіс у чат-боті у Viber і Telegram. Це цифровий помічник, що працює цілодобово та допомагає за лічені хвилини знайти відповіді на найпоширеніші питання та практичні поради.

Сервіс "Що, як і чому?" – це цифровий помічник, розроблений на основі реальних звернень клієнтів до енергокомпанії. Він просто і зрозуміло пояснює, як діяти в типових ситуаціях взаємодії з ДТЕК Донецькі електромережі.

У новому сервісі можна дізнатися про те:

  • як і коли передавати покази лічильника;
  • що буде, якщо не передати покази;
  • що робити, якщо житло зруйноване:
  • інші практичні поради.

Сервіс працює 24/7. Завдяки зручній навігації ви можете швидко знайти відповіді на найбільш хвилюючі запитання.

Для цього слідуйте простим крокам:

  • у пошуку месенджера Viber та Telegram ввести «ДТЕК Донецькі електромережі»;
  • Підпишіться, поділившись номером телефону.
  • Додайте номер свого особового рахунка (знайти його можна в додатках до договору на розподіл з ДТЕК Київські електромережі).

Оберіть у меню опцію “Що, як і чому?” –  і отримуйте відповіді миттєво.

зв'яжіться з нами

Зв'яжіться з нами