Повідомлення щодо зміни розрахункового періоду для Споживачів АТ «ДТЕК Донецькі електромережі» дивись тут.
Є питання – чат-бот вже має відповідь: ДТЕК Донецькі електромережі запустив новий сервіс
ДТЕК Донецькі електромережі пропонує клієнтам новий сервіс у чат-боті у Viber і Telegram. Це цифровий помічник, що працює цілодобово та допомагає за лічені хвилини знайти відповіді на найпоширеніші питання та практичні поради.
Сервіс "Що, як і чому?" – це цифровий помічник, розроблений на основі реальних звернень клієнтів до енергокомпанії. Він просто і зрозуміло пояснює, як діяти в типових ситуаціях взаємодії з ДТЕК Донецькі електромережі.
У новому сервісі можна дізнатися про те:
- як і коли передавати покази лічильника;
- що буде, якщо не передати покази;
- що робити, якщо житло зруйноване:
- інші практичні поради.
Сервіс працює 24/7. Завдяки зручній навігації ви можете швидко знайти відповіді на найбільш хвилюючі запитання.
Для цього слідуйте простим крокам:
- у пошуку месенджера Viber та Telegram ввести «ДТЕК Донецькі електромережі»;
- Підпишіться, поділившись номером телефону.
- Додайте номер свого особового рахунка (знайти його можна в додатках до договору на розподіл з ДТЕК Київські електромережі).
Оберіть у меню опцію “Що, як і чому?” – і отримуйте відповіді миттєво.