Повідомлення щодо зміни розрахункового періоду для Споживачів АТ «ДТЕК Донецькі електромережі» дивись тут.
Центр розгляду скарг
Центр розгляду скарг
Центр розгляду скарг розглядає звернення заявників з вимогою про поновлення прав та захист законних інтересів, порушених рішеннями, діями (бездіяльністю) оператора системи розподілу.
-
Загальний порядок дій учасників роздрібного ринку електричної енергії при розгляді звернень
-
Загальний порядок дій учасників роздрібного ринку електричної енергії при розгляді скарг
-
Дії заявника у разі незгоди з отриманою відповіддю за результатами розгляду скарги
Дії заявника у разі незгоди з отриманою відповіддю за результатами розгляду скарги (згідно з Постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року N 312 Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії):
8.3.18. Якщо споживач не згоден з рішенням, прийнятим за його зверненням/скаргою/претензією, він може оскаржити таке рішення шляхом звернення протягом 1 року з моменту його прийняття до Регулятора або енергетичного омбудсмена. Пропущений з поважної причини строк оскарження рішення може бути поновлений органом чи посадовою особою, що розглядає скаргу.
Контакти
- Телефон:+380 (96) 558 63 53
Адреса для листування: 49111 м. Дніпро, шосе Запорізьке, 22