Повідомлення щодо зміни розрахункового періоду для Споживачів АТ «ДТЕК Донецькі електромережі» дивись тут.
Надали неправильні покази? ДТЕК Донецькі електромережі підкаже, що робити
Стартував новий період передачі показів лічильника електроенергії ДТЕК Донецькі електромережі. З цими даними енергетики розрахують фактичний обсяг електроспоживання за місяць, а постачальники сформують коректні платіжки. Але що робити, якщо ви випадково надіслали неправильні покази? Не панікувати й виправити помилку до 3 серпня за інструкцією нижче.
Якщо ви передавали в чат-боті ДТЕК Донецькі електромережі у Viber або Telegram покази і помітили в них помилку, ви можете одразу повторно внести в чат-бот правильні покази – система зафіксує ті дані, які були отримані останніми.
У випадку, коли надіслані вами покази є меншими за попередні або перевищують допустимий для вашої оселі ліміт – чат-бот попросить надати фотографію лічильника для підтвердження даних.
На фото мають бути чітко видно:
- покази лічильника,
- серійний номер,
- зони споживання (для Лічильника «День-Ніч»).
Щоб перевірити, чи покази вже відкориговані, у чат-боті ДТЕК Донецькі електромережі натисніть кнопку «Меню», далі – «Передати покази» й оберіть адресу об'єкта. Ви отримаєте повідомлення з останніми (тобто оновленими) показами.
Передавайте коректні покази лічильника протягом двох останніх днів поточного і перших трьох днів наступного місяця – і платіть лише за той обсяг електроенергії, який дійсно спожили.
Нагадуємо: мешканцям Донеччини необхідно щомісяця повідомляти покази лічильника за світло. Зробити це можна за допомогою дистанційних сервісів. Передавати покази треба навіть, якщо клієнт вимушений був тимчасово залишити своє житло, та, відповідно, не використовує електроенергію — обов’язково потрібно дублювати попередній показ.