меню
RU
UA
вибір мови

Поширені запитання

Поширені запитання

  • Що відноситься до сфери обслуговування ДТЕК Донецькі електромережі?

    Між енергопостачальною компанією та споживачами електричної енергії встановлюються так звані «межі розподілу», закріплені в договорах. Так, наприклад, при постачанні електроенергії в житлові будинки та громадські будівлі, межа розподілу встановлена ​​на введенні електричного кабелю в будинок. Для промислових підприємств вона встановлюється в договорах згідно балансової належності. Відповідно до цього здійснюється і обслуговування. ДТЕК Донецькі електромережі обслуговує лінії електропередачі, трансформаторні підстанції та інші електромережі до кордонів розподілу. Обслуговування електричних мереж в житлових будинках здійснюється житлово-експлуатаційними організаціями, а в організаціях і на підприємствах - спеціальними енергетичними службами. Таким чином, ДТЕК Донецькі електромережі виконує основну функцію - забезпечення електроенергією, а розпорядження нею - функція комунальних служб міста та самих споживачів.

  • Кому потрібно передавати показання лічильника електроенергії?

    Покази лічильників приймає як постачальник електроенергії, так і оператор системи розподілу. Різниця в тому, що постачальник може відразу розрахувати вартість і сформувати рахунок, а оператор системи розподілу тільки приймає показники. На практиці це означає наступне: при передачі показань ДТЕК Донецькі електромережі ви побачите суму до сплати тільки після отримання рахунку від постачальника універсальних послуг, а при передачі показань відразу постачальнику ви зможете побачити рахунок і оплатити його.

  • Помилкові оплати за електроенергію на рахунок компанії ДТЕК Донецькі електромережі

    Вам не варто турбуватися. У випадках, коли переплата виникла в результаті переказу коштів на наш рахунок, оплата буде автоматично перерахована на ваш особистий рахунок в YASNO до першого числа наступного місяця. Перекази коштів відбуваються щомісяця. 

  • Яке обладнання знаходиться на балансі житлових організацій ЖЕК і ОСББ?

    Обслуговування електричних мереж в житлових будинках здійснюється житлово-експлуатаційними організаціями. Внутрішньобудинкові електромережі, електрообладнання головного розподільного щита будинку і поверхневих розподільних щитів знаходяться на балансі підприємства, яке надає послуги з утримання будинку та прибудинкової території (балансоутримувач), яке згідно п.5.5.5.6 Правил роздрібного ринку електричної енергії зобов'язано самостійно, без участі енергопостачальника, забезпечувати належний технічний стан і безпечну експлуатацію електроустановок і внутрішньобудинкових електромереж. Основні організаційні і технічні вимоги до експлуатації електроустановок та електрообладнання регулюються Правилами технічної експлуатації електроустановок споживачів, затвердженими Наказом Міністерства палива та енергетики України від 25 липня 2006 року № 258. Відповідно до п. 5.1 розділу IV. Правил «у споживача (балансоутримувача житлового будинку) повинен бути організований постійний і періодичний контроль технічного стану електроустановок, обладнання, будівель і споруд» Тому ремонт, обслуговування та контроль за станом внутрішньобудинкових електромереж, електрощитових і електрообладнання, які не перебувають на балансі або в оперативному управлінні ДТЕК Донецькі електромережі, повинен забезпечувати балансоутримувач житлового будинку. 

  • Мені прислали рахунок від ДТЕК Донецькі електромережі, в якому вказано борг. Я не згоден з сумою боргу. Як врегулювати це питання?

    Потрібно провести звірку розрахунків між вами і ДТЕК Донецькі електромережі станом на 01.01.2019. Ви можете зробити це самостійно в Особистому кабінеті ДТЕК Донецькі електромережі або за допомогою фахівця в центрах обслуговування клієнтів. При відвідуванні центру обслуговування візьміть з собою всі необхідні документи, які знадобляться для ідентифікації власника особового рахунку та звірки розрахунків.

  • Як перевірити роботу електролічильника?

    Якщо у вас виникли сумніви щодо правильності показань електролічильника, ви можете звернутися в кол-центр ДТЕК Донецькі електромережі або ж спробувати перевірити роботу лічильника самостійно. Для цього вам необхідно відключити всі без винятку електроприлади в квартирі і простежити за диском лічильника. Він повинен провернутися до появи у віконці великої червоної позначки і зупинитися. В електронному лічильнику роль «точки» грає світлодіод «навантаження», який в разі відсутності навантаження не повинен блимати. Якщо обертання диска триває (або світлодіод продовжує мигати), то найбільш ймовірними причинами можуть бути:

    • ви забули щось вимкнути;
    • не вимкнена з розетки побутова техніка в «очікувальному режимі» хоч і незначно, але споживає електроенергію;
    • у вашій квартирі відбувається втрата електроенергії - застаріла електропроводка або пошкоджена ізоляція;
    • електричний дзвінок на вхідних дверях залишається включеним;
    • до ваших електричних мереж підключені інші споживачі.

    Після усунення можливих причин світлодіод лічильника блимає або диск продовжує обертатися? Необхідно повністю виключити запобіжники ( «пробки») або відключити автоматичні вимикачі. Якщо після застосування зазначених заходів нічого не змінилося, скористайтеся онлайн формою «Експлуатація та обслуговування лічильників електроенергії».

  • Що робити при виникненні аварійної ситуації з лічильником (іскрить, димить, горить)?

    Квартира

    В першу чергу вимкніть від мережі електроприлади і автоматичні вимикачі (по можливості).
    Зверніться в організацію, що обслуговує житловий будинок (ЖЕО, ОСББ, ЖБК), викличте електрика для перевірки внутрішньобудинкових мереж та усунення пошкоджень.

    Якщо при усуненні пошкоджень пломба з лічильника була знята:

    • візьміть Акт про аварійне розпломбування у обслуговуючої організації;
    • зверніться в ДТЕК Донецькі електромережі для виклику майстра з опломбування лічильника;
    • надайте Акт про аварійне розпломбування.

    Майстер опломбує лічильник, а в разі несправності - виконає його заміну.

    Приватний будинок

    Вимкніть від мережі електроприлади і автоматичні вимикачі (по можливості). Зверніться в колл-центр і викличте майстра для перевірки лічильника електричної енергії. Майстер перевірить лічильник електричної енергії та усуне пошкодження, а в разі несправності лічильника - виконає його заміну.

  • Куди звертатися, щоб повідомити про розкрадання електроенергії або про інші порушення?
  • Чому важливо передавати показання електролічильника станом на перше число місяця?

    Сума до оплати нараховується за період в 1 календарний місяць - з 1 числа місяця, що минув по 1 число поточного місяця. Передавайте показання лічильника з 1 по 3 число щомісяця, дані будуть зараховані як свідчення на 1-е число. Якщо з якоїсь причини ви не передали показання лічильника з 1 по 3 число, то сума до оплати розраховується виходячи з вашого середньомісячного споживання (згідно з Кодексом комерційного обліку електричної енергії).

  • Які цифри на лічильнику потрібно вказувати при внесенні показань?

    На табло індукційного лічильника є 5, 6 або 7 цифр. У більшості випадків остання цифра (рідше - дві) відокремлені комою, виділені іншим кольором або відрізняються за розміром. Ці цифри показують десяті і соті частки кВт і їх не потрібно враховувати при знятті показань. Якщо кома і поділ за розміром або кольором відсутній, при знятті показань необхідно записувати всі цифри.

    На табло електронного лічильника дані відображаються послідовно: кількість використаної електроенергії, дата, час роботи приладу та ін. Баготозонні лічильники по черзі відображають показання по кожній зоні: Т1, Т2, Т3 і іноді Т4 (загальна кількість по всіх зонах). Щоб зняти показання, дочекайтеся появи потрібної інформації на табло або натискайте кнопку "введення" для перемикання даних, поки не з'явиться потрібна інформація.

    Якщо у вас залишилися питання по роботі лічильника, ознайомтеся з інформацією на сторінці Все про прилади обліку.

  • Що робити, якщо електролічильник пошкоджено?

    Якщо ви виявили, що лічильник, розміщений на сходовій клітці, пошкоджений (зірвана пломба, розбите скло, є сумніви щодо його справності), потрібно негайно повідомити в ДТЕК Донецькі електромережі. Для цього скористайтеся формою зворотного зв'язку.

    Якщо лічильник, розташований у вашій квартирі, був пошкоджений ненавмисно, потрібно терміново повідомити про це в центр обслуговування клієнтів ДТЕК Донецькі електромережі. У разі своєчасного повідомлення про ненавмисне пошкодження лічильника або пломб на ньому, відшкодовується тільки вартість приладу обліку без накладення штрафних санкцій. Якщо працівники енергокомпанії виявлять пошкодження, про яке клієнт не повідомив, то вони складають Акт порушення Правил використання електричної енергії і нараховують збитки.

  • З якою метою проводять заміну лічильників?

    Електролічильники згодом виходять з ладу і вимагають заміни навіть при обережному користуванні і відсутності втручання в його роботу. Кожен пристрій розрахований на певний період роботи, протягом якого спожита електрична енергія вимірюється коректно. Цей період називається «міжповірочний інтервал». Коли він наближається до завершення, електролічильник необхідно здати на перевірку. Крім того, якщо у споживача або у фахівців компанії виникають підозри, що електроенергія враховується неправильно, сторони можуть ініціювати перевірку лічильника і, як наслідок, його заміну.

  • Чому укладення договору про надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії є обов'язковим?

    Згідно Правил роздрібного ринку електричної енергії (п. 3.1.9), споживання електричної енергії без укладення відповідних договорів на роздрібному ринку не допускається.

    Відповідно до п. 3.2.5. «Оператор системи зобов'язаний укласти договори про надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії з усіма споживачами, електроустановки яких приєднані до електричних мереж на території діяльності відповідного оператора системи. Не допускається розподіл електричної енергії до точки розподілу електроустановки споживача при відсутності чинного договору про надання послуг з розподілу електричної енергії з таким споживачем ».

    Згідно п. 2.1.6. «У разі незгоди споживача приєднуватися до умов договору про надання послуг з розподілу електричної енергії, споживач не має права використовувати електричну енергію з системи розподілу і повинен подати оператору системи розподілу письмову заяву про припинення розподілу електричної енергії на його об'єкт».

    Постачання електричної енергії клієнту (фізичній особі) здійснюється за наявності укладеного договору споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії і приєднання до публічного договору поставки електроенергії споживачу на умовах обраної комерційної пропозиції (п.п. 3.1.6.-3.1.7.).

    Невід'ємною частиною договору споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії є паспорт точки розподілу, акт про розмежування балансової належності та експлуатаційної відповідальності сторін, заява-приєднання встановленого зразка, інші додатки.

  • Як переоформити особовий рахунок на своє ім'я?

    Для переоформлення особового рахунку на своє ім'я звертайтеся в центр обслуговування клієнтів ДТЕК Донецькі електромережі.

    При зверненні необхідно мати такі документи:

    • копію та оригінал документа, що підтверджує право власності на житло, зареєстроване в Бюро технічної інвентаризації (право власності відповідно до Цивільного кодексу України виникає у особи з моменту державної реєстрації);
    • копію та оригінал паспорта власника;
    • копію та оригінал довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;
    • всі квитанції про сплату за електроенергію (якщо є заборгованість по оплаті - її потрібно погасити перед подачею документів);
    • показання лічильника на момент звернення до центру обслуговування клієнтів ДТЕК Донецькі електромережі.
  • Зміни в графіку роботи ЦОК

    У зв'язку з введенням в Україні суворого карантину через коронавирус, ДТЕК Донецькі електромережі з 17 березня тимчасово припинить особистий прийом клієнтів в центрах обслуговування. Всі послуги будуть надаватися дистанційно. Отримавши ваше звернення через будь-який з каналів зв'язку, наші співробітники нададуть вам необхідну консультацію і інформацію про те, як оформити і отримати послугу.

    За допомогою дистанційних сервісів ви зможете:

    • передати показники лічильників через особистий кабінет клієнта на сайті компанії і особисті  повідомлення на сторінці компанії в Facebook;
    • повідомити/дізнатися інформацію про відсутність електроенергії;
    • отримати інформацію про роботу приладів обліку (електричних лічильників);
    • отримати консультацію, якщо не працює лічильник;
    • замовити приєднання до мережі;
    • залишити заявку на збій в роботі лічильника, параметризацію приладу обліку, контрольне зняття показань, узгодити візит співробітника компанії; 
    • отримати консультації з питань електропостачання

    Щоб скористатися дистанційними сервісами ви можете:

    • скористатися послугами на сайті компанії  http://dtek-dem.com.ua/
    • зателефонувати до кол-центру за телефонами +38 (096) 450 0 473; +38 (099) 450 0 473; (0629) 450 473; 
    • направити звернення по електронній пошті dtek_coordinators@beconnected.today;
    • звернутися на сторінку ДТЕК Донецькі електромережі в Facebook.

    Якщо ваше запитання все ж таки вимагає письмового звернення до компанії і не може бути вирішене через дистанційні канали обслуговування, ви зможете залишити його в скриньках для кореспонденції в Центрах обслуговування клієнтів.

зв'яжіться з нами

Зв'яжіться з нами