меню

Повідомлення щодо зміни розрахункового періоду для Споживачів АТ «ДТЕК Донецькі електромережі» дивись тут.

01.08.2023

Передати покази лічильника легко та швидко можна через чат-бот ДТЕК Донецькі електромережі

Початок місяця — час передавати покази електролічильника. Зробити це в найзручніший спосіб можна через чат-бот в ДТЕК Донецькі електромережі у Viber та Telegram. Головна перевага сервісу — цілодобове обслуговування клієнтів та можливість передавати та отримувати інформацію у зручному форматі без необхідності відвідувати офіси компанії.

Процес передачі показів у чат-боті у Viber та Telegram займає лічені хвилини. Для того, щоб почати ним користуватися, потрібно:

  • у пошуку месенджера Viber та Telegram ввести «ДТЕК Донецькі електромережі»;
  • пройти процедуру верифікації (для незареєстрованих клієнтів);
  • обрати в меню «передати покази лічильника» та, слідуючи підказкам меню, надіслати інформацію;

«ДТЕК продовжує розвивати сучасні онлайн-послуги та створив зручні та доступні дистанційні канали для швидкої передачі показів електроенергії. З моменту запуску чат-бота в компанії постійно оновлюють його функціонал. Сьогодні його користувачами в Донецькій області є понад 170 тисяч клієнтів», − підкреслили у ДТЕК Донецькі електромережі.

Передавати актуальні данні лічильників слід в останні 2 дні поточного місяця до 3-го числа наступного. Це дозволяє уникнути розбіжностей між розрахованим та фактично спожитим об’ємом електроенергії та отримувати рахунки тільки за реально використане світло.

Крім чат-бота, передати покази можна й через інші дистанційні канали та онлайн сервіси в ДТЕК Донецькі електромережі. Оберіть найзручніший для користування:

  • вебформа Передати покази лічильника без додаткової реєстрації на сайті енергокомпанії; 
  • Особистий кабінет клієнта на сайті ДТЕК Донецькі електромережі;
  • Офіційна сторінка у Facebook
  • IVR-меню контакт-центру для автоматичної передачі показів. Телефонуйте за номерами +38 (093/096/099) 450 0 473; 0-800-301-497 та обирайте кнопку «2». Після дотримуйтесь інструкцій для успішної фіксації показів;

Важливо. ДТЕК Донецькі електромережі рекомендує щомісяця повідомляти покази лічильника, скориставшись дистанційними сервісами. Навіть, якщо клієнт вимушений був тимчасово залишити своє житло, та, відповідно, не використовує електроенергію − обов’язково потрібно дублювати попередній показ. Вчасно передана інформація про спожиту електроенергію дозволяє сформувати точні обсяги споживання за календарний місяць, а компанії-постачальнику — рахунки за спожиту електроенергію.

зв'яжіться з нами

Зв'яжіться з нами