Повідомлення щодо зміни розрахункового періоду для Споживачів АТ «ДТЕК Донецькі електромережі» дивись тут.
Передати покази лічильника легко та швидко можна через чат-бот ДТЕК Донецькі електромережі
Початок місяця — час передавати покази електролічильника. Зробити це в найзручніший спосіб можна через чат-бот в ДТЕК Донецькі електромережі у Viber та Telegram. Головна перевага сервісу — цілодобове обслуговування клієнтів та можливість передавати та отримувати інформацію у зручному форматі без необхідності відвідувати офіси компанії.
Процес передачі показів у чат-боті у Viber та Telegram займає лічені хвилини. Для того, щоб почати ним користуватися, потрібно:
- у пошуку месенджера Viber та Telegram ввести «ДТЕК Донецькі електромережі»;
- пройти процедуру верифікації (для незареєстрованих клієнтів);
- обрати в меню «передати покази лічильника» та, слідуючи підказкам меню, надіслати інформацію;
«ДТЕК продовжує розвивати сучасні онлайн-послуги та створив зручні та доступні дистанційні канали для швидкої передачі показів електроенергії. З моменту запуску чат-бота в компанії постійно оновлюють його функціонал. Сьогодні його користувачами в Донецькій області є понад 170 тисяч клієнтів», − підкреслили у ДТЕК Донецькі електромережі.
Передавати актуальні данні лічильників слід в останні 2 дні поточного місяця до 3-го числа наступного. Це дозволяє уникнути розбіжностей між розрахованим та фактично спожитим об’ємом електроенергії та отримувати рахунки тільки за реально використане світло.
Крім чат-бота, передати покази можна й через інші дистанційні канали та онлайн сервіси в ДТЕК Донецькі електромережі. Оберіть найзручніший для користування:
- вебформа Передати покази лічильника без додаткової реєстрації на сайті енергокомпанії;
- Особистий кабінет клієнта на сайті ДТЕК Донецькі електромережі;
- Офіційна сторінка у Facebook;
- IVR-меню контакт-центру для автоматичної передачі показів. Телефонуйте за номерами +38 (093/096/099) 450 0 473; 0-800-301-497 та обирайте кнопку «2». Після дотримуйтесь інструкцій для успішної фіксації показів;
Важливо. ДТЕК Донецькі електромережі рекомендує щомісяця повідомляти покази лічильника, скориставшись дистанційними сервісами. Навіть, якщо клієнт вимушений був тимчасово залишити своє житло, та, відповідно, не використовує електроенергію − обов’язково потрібно дублювати попередній показ. Вчасно передана інформація про спожиту електроенергію дозволяє сформувати точні обсяги споживання за календарний місяць, а компанії-постачальнику — рахунки за спожиту електроенергію.